Roda de premsa “Projecte Espurnes”

Ahir algunes alumnes de l’optativa de música de 4t d’ESO van fer una roda de premsa per presentar el @festivalespurnes dins el Projecte Espurnes a l’aula que s’ha dut a terme aquest any a l’institut. Gràcies a la participació en aquest projecte, l’alumnat ha pogut ajudar a l’organització del festival que tindrà lloc dissabte 13 de maig al Parc de l’ Estació de Llagostera. Aquesta iniciativa fomenta la implicació dels joves en l’oferta cultural del municipi, així com l’interès per la música feta a casa nostra i en català. Volem donar les gràcies a @ajllagostera @sotrac @festivalespurnes i @latornada.cat per deixar-nos participar en aquesta experiència tan engrescadora!