Projecte @desatrapat

Un grup d’estudiants del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat de Girona està duent a terme un projecte de contribució social sobre la salut mental.
Per això, han iniciat un compte d’instagram @desatrapat amb el que volen fer èmfasi en l’elisió dels tabús i estigmes respecte als problemes de salut mental que se’ns han imposat socialment i reforçar la idea d’escoltar-se i recórrer a ajuda professional si la situació ho requereix.
L’ objectiu és engegar aquest projecte per recolzar la campanya solidària de La Marató de Tv3 que aquest any es destina a la Salut Mental i unir-se al moviment de conscienciació aportant així el seu granet de sorra.
Des de @insllagostera volem contribuir en aquest projecte donant veu a totes aquelles situacions o sentiments els quals creuen que s’haurien de normalitzar. Podeu trobar algunes frases al taulell d’anuncis d’alumnat de @insllagostera i si en voleu veure més, consulteu el seu insta.