PREINSCRIPCIONS AL PFI PTT LLAGOSTERA – CASSÀ DE LA SELVA

Del 2 al 12 de maig s’obre la preinscripció al PFI – PTT de Llagostera – Cassà de la Selva, d’Auxiliar de vivers i jardins.
T’oferim la possibilitat de fer un curs escolar aprenent l’ofici de jardineria i floristeria, a més de poder obtenir el Curs d’Accés a Cicles Formatius i accedir a qualsevol cicle el curs següent.

La preinscripció als programes de formació i inserció es fa de manera presencial als centres. Només es pot presentar una sol·licitud de preinscripció per alumne o alumna.

Poden accedir a un PFI joves no ocupats que compleixin com a mínim 16 anys i com a màxim 21 l’any d’inici del programa (2023), que hagin deixat l’ESO sense obtenir-ne el títol i que en el moment d’iniciar els programes no segueixin estudis en el sistema educatiu ni participin en altres accions de formació.

El nostre PTT està organitzat per l’Institut de Llagostera amb conveni amb els Ajuntaments de Llagostera i Cassà de la Selva i la col·laboració dels Ajuntaments de Santa Cristina d’Aro i Castell-Platja d’Aro.
Per a més informació o demanar cita per a fer la preinscripció contacta a:
  • Casa de les Vídues de Llagostera (Núria /Mireia)
972 831995 / 664 376886 (Whatsapp)
  • Institut de Llagostera
972 83 15 93

Tota la informació sobre el procés de preinscripció la trobareu al Web per a la preinscripció del departament d’Educació:  https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/pfi/inici/