Ple Juvenil – Ajuntament de Llagostera – 3r d’ESO

Alguns alumnes de 3r d’ESO han participat aquest matí a una nova sessió del Ple Juvenil ( fotografies ) on han pogut formular preguntes i plantejar propostes a l’alcalde i a regidors de l’Ajuntament. Els alumnes que hi han participat han estat la Ruth Remus, en Jofre Villena, en Fèlix Llinàs, en Bru Postigo, la Nerea Luque, la Maria Gutiérrez i l’Edgar Alonso, que ha fet de reporter. Ja fa anys que es fa, una oportunitat per apropar els més joves al dia a dia de l’Ajuntament, una oportunitat pels joves de poder participar en les propostes que es presenten. Una proposta genial per fer poble!