Pla d’Equitat Menstrual

L’alumnat de 3r d’ESO A han fet el primer taller del Pla d’Equitat Menstrual. Està inclòs en el projecte ‘La meva regla, les meves regles’ i ens permetrà distribuir productes menstruals reutilitzables i mediambientalment sostenibles (copa, calces i compreses) a totes les alumnes de tercer d’ESO. Encara no han arribat els kits, però quan els puguem repartir ja sabrem com fer-ne ús! A més, la Noemí, referent del Pla Salut i escola i la llevadora de Llagostera, en el marc del Programa Coeduca’t, ens han explicat com tenir un millor coneixement del propi cos i del cicle menstrual.