Parlem de Química amb en Joan Vall-llosera – Setmana de la Ciència

Avui, a la Setmana de la Ciència, ens ha visitat en Joan Vall-llosera, ex-alumne de l’institut. En Joan és llicenciat en Química a la UdG i actualment estudiant del màster MACMoM.. Amb exemples senzills i clars ens ha donat una visió global de la química. La química i l’aigua, la higiene, l’alimentació, els plàstics, la vestimenta, l’automoció, els materials, les noves tecnologies, l’energia, la salut… Una xerrada interessant que pot ajudar els alumnes a entendre una mica més què és això de la química.