INVITACIÓ A L’EXPOSICIÓ “UNA MICA D’ART I D’ARTISTES”

Benvolguts/es,

Ens plau poder-vos convidar a la inauguració de l’exposició UNA MICA D’ART I D’ARTISTES. A l’exposició hi trobareu dibuixos i pintures que l’alumnat de la matèria de Visual i Plàstica de 1r, 2n i 4t d’ESO, del nostre institut han creat i treballat durant tot aquest curs 21-22.
Gràcies a la col·laboració entre l’Institut i l’àrea de joventut de l’Ajuntament de Llagostera, aquesta exposició ha esdevingut una realitat. Fa temps que pensem que tenim alumnes amb una gran creativitat que mereixen veure algun dels seus treballs exposats. No dubteu que a l’exposició hi descobrireu un bon recull d’obres d’una qualitat excel·lent. Us podem afirmar que fer la tria de les obres d’art que estaran exposades ha estat una feina molt difícil, ja que tenim molts alumnes que ens han demostrat ser grans artistes i creadors/es. A part de la feina de l’alumnat, tampoc podem oblidar el reconeixement que mereixen les companyes de la matèria de visual i plàstica, la Silvia Serrano i la Victoria Otero que han estat l’altre gran motor d’aquesta exposició.
La inauguració serà el dimecres 22 de juny a les 19:00h, a les Sales de Can Roure (Plaça Llibertat, Llagostera, davant de Ca la Viudi). L’exposició estarà oberta fins al 29 de juliol, de dilluns a divendres, de 9 a 14 i altres horaris amb cita prèvia.
Esperem que la pugueu gaudir tant com ho han fet els nostres alumnes/artistes preparant-la.
Us hi esperem!
Equip Directiu