Prova pilot del projecte Vesteix-Tech

Ja hem començat la prova pilot del projecte Vesteix-Tech a l’institut de Llagostera gràcies al suport de @enginy_era i @fundacioespavila !
L’activitat es portarà a terme amb alumnat de 2n d’ ESO gràcies a la beca atorgada per la Fundació Espavila el passat juny.
Seran un total de 16 sessions d’1 hora en les quals aprendran a cosir una totebag i a programar la tecnologia que hi incorporaran.
Cada equip realitzarà una col·lecció diferent que presentarà a la resta d’alumnat a la última sessió.
Agraïm a @enginy_era i la @fundacioespavila per la seva confiança a dur a terme el projecte que ens permet impulsar les vocacions artístiques i tecnològiques entre les noies i els nois.