Hem acabat el curs al PFI-PTT!!

Acabem el curs i comença l’estiu, i ens ha anat molt bé!

El 17 de juny acabem el curs de jardineria i les pràctiques a l’empresa.

Des del principi del curs fins ara, hem après molt no només de la jardineria i floristeria, també de cultura general, geografia, mates, expressió escrita i molt més…

Vàrem entrar el primer dia a classe sense conèixer a la majoria dels companys, molt desubicats, sense saber què fer, perduts. Al principi de curs va ser dur, ja que no ens coneixíem. A mesura que anava passant el temps allò va anar canviant, gràcies a les activitats de la Núria que feia “romàntiques” vàrem aconseguir més comunicació, diàleg i bon ambient a classe.

Hem fet una gran diversitat d’activitats: hem après a llegir contes a nens, hem anat a decorar molts espais com escoles i cementiris, hem cultivat el nostre propi hort, hem col·laborat amb altres escoles i grups de PFI, i molt més!

Les classes amb la nostra professora, la Núria, han estat molt diverses amb moltes activitats. Creiem que té una forma d’ensenyar i de relacionar-se amb nosaltres divertida i diferent. Amb el nostre professor de jardineria, l’Eloi, hem après moltíssim i hem fet moltes activitats, el que més ens ha agradat i el més constant ha estat l’hort on hem plantat moltes vegetals i ens hem portat a casa.

Gràcies al PFI hem sabut que no està tot perdut en la vida, que sempre hi ha alguna sortida per seguir endavant. Hi ha alumnes que han aconseguit treballar amb les seves empreses de pràctiques i altres que seguirem amb un cicle formatiu mitjà.

Els professors sempre ens ajuden, sempre intenten fer el millor pels seus alumnes hi ha activitats molt divertides i entretingudes, com per exemple els padrins lectors o la jornada esportiva, i moltes activitats més.

Gràcies als nostres professors i a tots els seus esforços per fer-nos agradable aquest curs i que ens hagin ensenyat totes les coses que abans no sabíem i ara sí.

Agustín, Kira, Adam, Yago, Iman, Shaira, Doae, Simo, Anass, Mariam, Carla i Saikou.

PFI PTT Llagostera, promoció 2023-2024

FOTOGRAFIES