El xupa-xup màgic!

A la matèria de química, hem aprofitat que els alumnes de 2n de batxillerat feien el tema de ” Reaccions REDOX ” per fer-ne una força espectacular ( Vídeo ). Només cal un vas de precipitats amb aigua, una mica d’hidròxid de sodi ( la reacció té lloc en medi bàsic ), permanganat de potassi i un xupa-xup.

Els alumnes de primer de batxillerat han aprofitat l’experiment per introduir conceptes del tema que estan fent ara: ESTEQUIOMETRIA.

Els alumnes que fan l’Optativa de Física i Química també l’han fet.

A l’Institut de Llagostera no entenem les Ciències Experimentals sense fer experiments, sense anar al laboratori. Apostem per fer-ne un munt, des de 1r d’ESO fins a 2n de Batxillerat. Els laboratoris de biologia, química i física en són testimoni.