Dia de la dona i la nena en la ciència

El dissabte 11 de febrer es va celebrar el dia internacional de la dona i la nena en la ciència. Durant la setmana els alumnes van fer més pràctiques de les habituals, que en són moltes, aprofitant la diada. A 1r d’ESO es va treballar la visualització i estudi a la lupa d’animals invertebrats, especialment insectes. A l’optativa de física i química de 4t es va començar una bateria de 16 petits experiments relacionats amb la pressió. A química de primer de batxillerat es va treballar el concepte de mol amb un cub de coure de 100 unces. A reptes científics de primer de batxillerat, els alumnes van dissenyar un experiment per trobar la fórmula empírica de l’aigua. A biomedicina de primer de batxillerat es van dissenyar i elaborar uns pòsters sobre figures femenines importants en medicina. A CTMA de 2n de batxillerat es va fer la pràctica de la convecció del material de l’astenosfera.