Comença el Projecte Lect’Up

Ha començat el Projecte Lect’Up, el projecte de lectura del nostre institut. Es tracta de llegir una hora a la setmana toqui l’assignatura que toqui, de forma rotativa perquè no ens saltem sempre la mateixa. cadascú pot escollir el llibre que vulgui, inclús portar-lo de casa. Per tant, podem aprofitar per llegir el llibre que ens vingui més de gust, perquè fora de l’insti, entre deures, extraescolars i ajudar a casa, a vegades no ens queda temps per poder gaudir d’una bona novel·la o un bon manga. Durant els primers quinze dies de curs, els alumnes han vingut a la biblioteca per conèixer les novetats del Lect’Up d’aquest any i fer el seu primer préstec.