Clean Up Day

Avui a l’hora de tutoria hem treballat la diada del Clean Up Day amb la voluntat de conscienciar als joves de la necessitat de reduir els residus que generem. Hem reflexionat sobre les tones de residus que es recullen cada dia a Llagostera, quin tipus de residus i el perill que Solius arribi a la seva capacitat màxima.
A més, l’alumnat de 2n d’ESO ha participat activament al Clean Up Day fent una recollida de brossa en alguns espais verds del municipi. Agraïm la col·laboració i el suport del regidor de Medi Ambient de Llagostera, l’educadora mediambiental i voluntaris de l’associació Bellmatí, ja que ens han acompanyat en aquesta iniciativa.
Tots els alumnes de 2n d’ESO a 2n de BTX rebran d’obsequi un boc’n’roll per animar-los a evitar l’ús d’envasos no reciclables per l’esmorzar del matí. Aquesta iniciativa no hauria estat possible sense la voluntat de l’Ajuntament de Llagostera que els nostres estudiants disposin del mateix embolcall que ja es va repartir a les escoles, durant el curs passat.
Per acabar, aprofitem per convidar-vos a participar en les activitats programades a Llagostera, aquest dissabte 7 de maig, coincidint amb l’European Clean Up Day.
Us hi esperen!