Canvi d’Equip Directiu a l’Institut de Llagostera

Us informem que des del dia 1 de juliol hi ha hagut un canvi d’Equip Directiu a l’Institut de Llagostera.

Volem donar les gràcies a l’Equip que acaba el seu mandat de quatre anys; Joan Martínez, M. Àngels Guerrero, Simone Guinó i el director, Francesc Granell.
Gràcies per la vostra dedicació , per la gran feina que heu fet i pel suport que ens heu donat per poder fer un relleu consensuat i planificat amb el nou
equip, que aprofitem per presentar:

Susana Lara- Directora
Laia Nadal – Cap d’ Estudis
Sandra Casañas – Coordinadora Pedagògica
Marc Mas- Secretari

Aquest equip està format per persones molt diferents però amb un punt en comú: la il·lusió i el compromís.

El projecte que es vol dur a terme és un projecte de continuïtat que respectarà la línia de treball que ha dut a terme la direcció anterior, però amb la voluntat de mirar endavant amb l’objectiu de fer canvis per millorar que estaran basats en tres pilars fonamentals: el lideratge distribuït, aconseguint així que el màxim de persones treballin en col·laboració amb una finalitat consensuada; un lideratge pedagògic, que ens ajudi a aconseguir una millora educativa de l’alumnat, així com avançar en el seu procés d’ensenyament–aprenentatge i per últim, l’avaluació contínua, com a procés per reflexionar i millorar cada dia la nostra tasca amb l’ objectiu d’ aconseguir potenciar al màxim cadascuna de les capacitats dels nostres alumnes.