Activitats dels alumnes de PFI-PTT

Els alumnes del PFI-PTT Llagostera-Cassà segueixen amb les seves activitats. Fa pocs dies van fer l’anàlisi de les característiques del sòl del seu hort i les van comparar amb les de la terra que va portar la Margarida de Vivers Can Ragolta. Es van centrar en estudiar les diferències de permeabilitat. També van fer una sortida per descobrir els boscos i els arbres, arbusts i herbes de les Gavarres. La surera, l’alzina, el roure, el pi, el bruc, el cirerer arboç, la farigola, el romaní, la lavanda… en són alguns exemples. Seguim!