25 de setembre, una hora pel clima!

Avui a l’Institut i coincidint amb un ” Friday for future “, hem fet activitats per tal de conscienciar als alumnes  de la problemàtica del canvi climàtic.

Els alumnes de CTMA de 2n de BAT han fet un pòster amb notícies actuals que parlen sobre aquest tema i l’han penjat a l’entrada de l’Institut perquè tothom que hi estigui interessat les pugui llegir. Els alumnes que fan l’ampliació d’anglès a 2n de BAT han fet un altre pòster explicant què són els ” Fridays for future “.

A última hora, tots els grups a la seva aula de referència, han vist un vídeo d’InfoK sobre el canvi climàtic (ESO), un QuèQuiCom (BAT) i un ” Draw my life ” de la Greta Thunberg (ESO i BAT).

Després s’ha explicat la petita acció que des de l’Institut es portarà a terme. Aquesta acció consisteix en la col·locació, a cada aula, d’una safata de folis per a reutilitzar, i que es poden fer servir per fer operacions matemàtiques, redaccions… L’objectiu és disminuir el consum de folis a l’Institut. En un curs complet es gasten més de 250.000 folis, una xifra massa elevada i que equivalen a més de quatre arbres.