Reducció presencialitat Batxillerat

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, els nous protocols anunciats pel PROCICAT en relació a l’assistència de l’alumnat de batxillerat al centre ens obliga a reduir les hores de docència presencial de l’alumnat.

Hem decidit, per tant, que a partir de dilluns dia 2 de novembre, l’alumnat de batxillerat acudirà a l’institut en dies alterns, els dilluns, dimecres i divendres una setmana, i els dimarts i dijous la següent.

Els dies que hagin de quedar-se a casa, rebran classes online en l’horari habitual, de 8:00 a 14:30h.

Els exàmens es faran a l’institut, encara que siguin en un dia en què els toqui fer connexions online.

Ens sap molt de greu haver d’aplicar aquesta mesura, però com sabeu, la situació de la pandèmia actualment és molt complicada i les noves instruccions del PROCICAT són d’obligat compliment.

Gràcies a tots pel vostre suport i comprensió i molta salut!