MANIFEST INS LES PLANES

Volem compartir amb tothom aquest missatge redactat per alumnes del nostre centre al qual, com a comunitat educativa, ens hi sumem plenament.
Avui, 22 de febrer, des de l’Institut les Planes, volem manifestar amb tota contundència el més absolut rebuig a tots els atacs d’odi i, especialment avui als homòfobs.
El passat dissabte 18 de febrer es van produir a Santa Bàrbara una sèrie de fets contra un jove del col·lectiu que estava participant en la rua de carnaval. Arran d’aquest fet, hem decidit que no ens podem quedar callats.
Al nostre poble, i afortunadament arreu, en les darreres dècades s’ha aconseguit eixamplar la llibertat i igualtat dels ciutadans i ciutadanes del col·lectiu LGTBIQ+. Així doncs, creiem que no es poden permetre, sota cap circumstància, més fets d’aquest tipus.
Amb aquest manifest pretenem obrir un debat social que pugui fer reflexionar a tot l’alumnat sobre els actes que duem a terme dia a dia, intentant erradicar d’aquesta manera les conductes LGTBI-fòbiques que alguns cops podem dur a terme, fins i tot, sense ser-ne conscients.
Així, invitem a tothom a ser crítics amb les nostres conductes, actuar enfront de les injustícies i a no ser-ne partícips.
Des d’aquí volem dir NO i donar suport a tots els afectats.