CONVERSA AMB NADIUS

Per celebrar els 25 anys de l’institut Les Planes, aquest matí, alumnat de Batxillerat i de 4t d’ESO, juntament amb les seves professores d’anglès, han anat a l’Smart Centre de Santa Bàrbara per dur a terme una activitat de conversa amb parlants nadius.

Han vingut 5 ciutadans anglesos i escocesos que, des de fa anys, viuen a la nostra zona per conversar amb els i les nostres alumnes.

Els parlants nadius i el nostre alumnat s’ho han passat d’allò més bé i han fet noves amistats!

L’activitat ha estat possible gràcies a la col·laboració del tècnic de promoció econòmica Eduard Roldán i del personal de l’Smart Centre. Tenint en compte que aquesta iniciativa ha estat un èxit, hem decidit que es repetirà tots els anys.