ACOMIADEM EL CURS 2022-2023

Finalitza el curs i, per acomiadar-lo, hem realitzat una sèrie d’activitats que volem compartir.

El primer acte va ser la festa de graduació, on es va fer el lliurament d’orles als alumnes de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat.

El segon acte es va realitzar el dia 21. Aquest dia vàrem compartir amb els alumnes un matí d’activitats diverses. Entre altres una gimcana científica, jocs tradicionals, concurs de geografia, jocs de taula, karaoke,…
També es van lliurar les orles de l’aula d’excel·lència, els premis Cangur i els premis de fotografia matemàtica.

El mateix dia 21, els alumnes de 1r de Batxillerat que cursen la optativa de Matemàtiques aplicades, ens van representar l’obra de teatre “Matemàtiques, també cosa de dones”. Una adaptació de l’obra de Núria Serra feta amb l’ajuda dels alumnes que cursen l’optativa de Creació literària. Aquí podeu veure el resultat.