Lliçons de vida i dignitat!

Avui el projecte TranseinesCat, encapçalat per l’Àlex Florensa, ha estat fent una interessant xerrada a l’Institut Les Planes.

No ha estat un relat de ciència-ficció, no. Ha estat la narració en primera persona d’històries reals que ens han colpit el cor, ens han fet tocar de peus a terra i ens han encoratjat a mirar la vida cara a cara.

No us enganyem si us diem que tant l’alumnat, com el professorat i el personal del centre que hem tingut la sort d’assistir a aquesta magnífica xerrada, no hem estat indiferents a les experiències personals d’un grup de valents. Alguns dels nostres alumnes han manifestat: “Ens ha marcat. ja que hem vist situacions (i les seves conseqüències) que ens poden arribar a passar”.

Moltes gràcies per la vostra lloable iniciativa nois!

Volem agrair també a l’Ajuntament de Santa Bàrbara la seva implicació perquè aquesta conferència s’hagi realitzat al nostre centre!