APADRINAMENT

El dimecres 8 de juny els alumnes de 6è de Primària de l’Escola Jaume Balmes de Santa Bàrbara i ZER Montsià (Freginals, Godall, La Galera, Mas de Barberans i Masdenverge) i els de 1r d’ESO de l’Institut Les Planes hem celebrat una jornada d’apadrinament, en què ens hem conegut, hem participat en activitats esportives i hem compartit els nostres dubtes, inquietuds i experiències, gràcies a l’Ajuntament de Santa Bàrbara, que ens ha cedit les instal·lacions esportives municipals. A la propera ja ens trobarem tots/es de nou com a alumnes de l’Institut!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *