DIAGNOSI

Per fer la diagnosi, la comissió d’estratègia digital del centre ha utilitzat els recursos següents:

• Enquesta als membres de l’equip directiu, al professorat, a l’alumnat i a les famílies: la participació de l’equip directiu ha estat del 100%, la del professorat del 100%, la de l’alumnat del 53% i la de les famílies del 25%.

Per realitzar les enquestes s’ha utilitzat l’eina SELFIE i un formulari d’elaboració pròpia per a les famílies.

L’informe de centre SELFIE recull les opinions de l’equip directiu, el professorat i l’alumnat i les compara. La informació recollida a SELFIE ofereix al centre una instantània d’en quin punt es troba actualment en relació amb l’estratègia i la pràctica en l’ús de les tecnologies digitals d’ensenyament i aprenentatge

Per determinar les preguntes, s’han analitzat els ítems del pla TAC i les àrees digitals que marca el PEDC (alumnat, professorat i centre).

• Valoració dels resultats de l’enquesta en la comissió d’estratègia digital del centre.
  • Sistema d’indicadors que el centre ja recull anualment.

A partir de l’anàlisi d’aquestes eines, es detecten els següents punts forts i punts febles segons les diferents àrees.

PUNTS FORTS
LIDERATGE