L’aula de convivència del centre

És l’aula on van els alumnes que han de sortir de les classes perquè tenen un comportament inadequat.

L’ Albert i jo vàrem anar a preguntar als professors de l’aula de convivència, que eren en Josep Luis Sastre i la Silvia  Guix.

Van dir que els alumnes que no es porten bé a la classe venen a l’aula de convivència o els alumnes que volen fer exàmens perquè estaven malalts o que no hi eren el dia de la prova.

Hi ha un protocol que han de seguir: L’alumne ha de fer una reflexió sobre el que ha fet escrit en un paper i després fer la feina que li hagi posat el professor.

P: Com funciona?

R:Quan un professor fa fora un alumne (pel seu comportament incívic) ha d’anar a la sala de guàrdia.

P: Per què abans es deia sala de expulsats i ara sala de guàrdia?

R: Perquè sembla més adequat.

P?: Què passa si un alumne ve molt enfadat?

R: S’intenta calmar-lo i fer-li entendre que és pel seu bé.

P: Com es fa per decidir a quin professor/a li toca anar a la sala de convivència?

R: La persona que fa els horaris de l’equip directiu assigna de manera justa i correcta que tots els professors passin per l’aula de convivència. Al nostre horari surt GPIC, que vol dir guàrdia de passadís i convivència.