El projecte del trencadís

Article de Jaume Esponella i Laia Castell.

Els alumnes de 3r d’ESO que van al projecte “Tast d’oficis” van anar a Materàlia, una empresa de construcció situada a Ullà, per tal que els enseunnamednyessin a fer un trencadís i desptrencadisrés poder fer-lo a l’institut.
Per fer el mosaic de trencadís, els van ensenyar a trencar les rajoles, a fer ciment i la pasta de rejuntar i a enganxar les rajoles.
L’objectiu és participar a un concurs amb 6 instituts més, que són: Institut Montgrí i Col·legi Sant Gabriel (Torroella de Montgrí), IE Francesc Cambó (Verges), Institut de Celrà, Institut de la Bisbal i el nostre ins  titut, l’IES El Pedró. Es pot fer sobre el tema que es vulgui i el premi són 300€.
A l’institut de l’Escala s’ha decidit fer el trencadís sobre el fons del mar perquè estaven estudiant la pesca. Podeu veure l’esbós del dibuix a la fotografia de la dreta, amb dofins i plantes aquàtiques.

Al peu de la pilona de formigó apareix el nom de l’institut i dels alumnes que hi  participen. Us anirem informant sobre el desenvolupament del projecte i esperem poder guanyar el concurs.

Ànims a tots els participants!

Aquí teniu  el vídeo de l’activitat: