Veniu al Club de lectura de la biblioteca de l’institut!

Coneixeu el Club de lectura de l’INS El Pedró?

Des de fa quatre anys, ens trobem a la biblioteca del centre un cop al mes per comentar una novel·la que prèviament hem llegit a casa. De vegades ens visiten els autors/es i podem compartir amb ells les nostres impressions de lectura i els podem fer preguntes. També fem una sortida a Figueres durant el mes de maig on  un escriptor ens fa una xerrada  i ens reunim amb alumnes participants d’altres clubs de lectura de diferents instituts de secundària de l’Alt Empordà.

Durant aquest mes d’octubre llegirem una petita col·lecció de contes de terror de H.P. Lovecraft (Els somnis a la casa de la bruixa) i el comentarem el dijous 25 d’octubre, data propera a la celebració de Halloween i del Dia de Tots Sants i dels Difunts (1i 2 de novembre respectivament). Hem escollit aquesta obra perquè Lovecraft és un dels escriptors de relats de terror més importants del segle XX.

Us deixem un enllaç per conèixer una mica més qui és aquest autor i quines obres va escriure: https://bibliotecavirtual.diba.cat/novela/avui_fa/h_p_lovecraft

Veniu a la biblioteca i us donarem el llibre del mes d’octubre.

Si us agrada llegir, aquest és el vostre club!