Voleu saber més coses sobre el Club de debat?

foto-debatArticle de Christian Ramírez

Des de fa tres mesos, a l’institut tenim un club de debat, que es realitza a l’hora del pati. La idea de fer aquesta activitat va néixer l’any passat, però no s’ha portat a terme fins aquest curs.
El debat es fa mensualment a l’aula d’informàtica 2. La finalitat d’aquest club es compartir interessos i conèixer i relacionar-se amb altres persones. Aquesta activitat s’ha inspirat en les escoles sueques, ja que en elles també es fan aquestes trobades per comentar temes interessants.
Els principals temes de debat proposats en el nostre centre són:
– Política
– Geopolítica
– Èticadebat
– Història
De moment s’han organitzat tres debats. En el primer s’ha parlat sobre el sistema educatiu i la seva situació actual. El 14 de desembre es va fer el segon, que va tractar sobre les eleccions presidencials americanes. I al mes de gener es va debatre sobre el tema dels refugiats.
Els promotors de l’activitat són alguns alumnes de segon d’ESO, principalment en Felipe de Camps i en Josep Farrés, però s’ha fet extensiu a tot l’alumnat del centre i cada vegada hi participa més gent.

La propera trobada serà divendres 24 de febrer i el tema de debat és la ultradreta europea.

Qui vulgui formar part del club de debat, pot demanar-ho al moderador, el professor de socials Lluís Prats, qui us informarà de les dates de les properes trobades i dels temes concrets.

ANIMEimg_9245U-VOS A PARTICIPAR!!!