VIII trobada d’alumnes de llatí de 4t d’ESO

El divendres 13 d’abril es va realitzar la VIII trobada d’alumnes de llatí de 4t d’ESO i, com cada any, el nostre institut hi va assistir.

Els alumnes van poder participar en una gimcana on es feien tallers relacionats amb el món romà: pentinats, jocs, oracles, vestimenta, teatre, legionaris… Per un dia, es podien posar en la pell dels romans de fa més de 2000 anys!

Un cop acabada la gimcana, van anar a veure una obra de teatre on els protagonistes eren alumnes de batxillerat de l’institut de Blanes. Amb ells, van poder aprendre alguns dels mites que ens ha tramès Ovidi amb Les Metamorfosis.

Va ser un gran dia i Júpiter ens va respectar ja que va començar a ploure just quan acabàvem la mítica cançó de cloenda: el Gaudeamus igitur.
Trobada llatí 4t ESO 2018