Taller de fotografia amb l’artista Samuel Aranda

Des de la matèria d’Educació Audiovisual i Plàstica oferim la oportunitat, a tot aquell alumnat que hi estigui interessat, a participar a un taller de fotografia gratuït, de la mà del fotògraf Samuel Aranda. www.samuelaranda.net

A partir de la fotografia analògica i el revelat, es portarà a terme un petit projecte fotogràfic que es mostrarà al Festival de Les Muses de l’Escala, al pont de desembre.

El taller es portarà a terme durant 4 dijous (5 d’octubre i 2 de novembre) de 16 a 18h, a l’aula de dibuix i una última sessió un matí de l’última setmana de novembre per a viure el muntatge de l’exposició de l’inici a la fi. La primera sessió serà dijous 5 d’octubre.

L’alumnat es podrà quedar a dinar a l’espai de picnic del centre, si ho desitja, amb la docent de dibuix.

Tot aquell/a que hi estigui interessat haurà de fer la inscripció, com a molt tard fins divendres 29 de setembre, al correu: malbert@elpedro.cat
indicant nom i cognoms i curs/grup.

Us animem a participar-hi!