Vaga d’estudiants 16,17 i 18 d’octubre.

Benvolgudes famílies,

El Sindicat d’Estudiants ha convocat per al dimecres 16, dijous 17 i divendres 18 d’octubre una vaga d’estudiants i alumnes de 3r i 4t de l’ESO i de 1r i 2n de batxillerat del nostre centre han fet saber la seva voluntat d’afegir-se a la jornada de vaga.

La decisió d’autoritzar els vostres fills, de 3r ESO, 4t ESO, 1r de Batxillerat i 2n de Batxillerat a seguir la vaga, us correspon a vosaltres com a pares; per això caldrà que els vostres fills retornin aquest full signat el proper dimarts 15 doctubre.

Us recordem que aquests tres dies d’octubre, com qualsevol altre dia de vaga, el centre romandrà obert i tots els alumnes seran atesos.

Es prega que les famílies dels alumnes que facin vaga signin el justificant de la falta el més aviat possible.

DIMARTS 15 es farà classe amb normalitat.

Atentament,

Equip Directiu.