Rodajoc 2019

El dimarts 20 de març els alumnes de 4t d’ESO que estan cursant l’assignatura optativa de CIATE van col·laborar en el desenvolupament del Rodajoc 2019. Van gestionar les diferents estacions amb activitats físiques i lúdiques amb molta il·lusió i eficiència. Aprofitem aquestes línies per agrair la seva col·laboració.

El Rodajoc és una proposta de punt de trobada i unió dels diversos centres educatius de la zona que utilitza el joc i l’espai públic com a eina per a un aprenentatge global i multicultural.

Els alumnes de 3r i 4t d’aquests centres són els participants de les diferents activitats. Aquesta proposta es va fer amb la col·laboració dels diferents centres educatius, del Consell Esportiu de l’Alt Empordà i l’Ajuntament de l’Escala.