Robocat 2019

Els alumnes de l’optativa de robòtica de 2n d’ESO van participar el passat dissabte dia 4 de maig a la competició Robocat 2019. Concretament, van disputar el torneig de les comarques gironines, que es va celebrar al Col·legi Bell-lloc de Girona. Aquesta competició consisteix en un repte, diferent cada any, que els participants han de resoldre construint i programant un robot. Enguany, s’havia de dissenyar un robot que fos capaç de llençar la màxima quantitat possible de taps de suro al camp de l’equip rival, en un temps de 2 minuts.

En la construcció del robot hi van participar tots els alumnes de l’optativa, i els representants del grup que van anar a la competició van ser Lluc Falgàs, Adrià Marca i Lluc Monter. Van fer un molt bon paper, i gairebé es classifiquen per a la final de Catalunya. Felicitats nois!