Proves cangur 2018

Proves cangur 2018 Dijous passat diversos alumnes de 4rt d’ESO i de 1r i 2n de BTX vam assistir a la XXIII edició de les proves Cangur, organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques. A les 9:00 vam agafar el bus i ens vam dirigir a Figueres, on vàrem realitzar la prova al poliesportiu municipal de 10:15 a 11:30. Desprès de la competició vam gaudir d’un entrepà i beguda, cortesia de l’Ajuntament de Figures, i a la 13:00 vam retornar a l’institut. La prova consistia en contestar 30 problemes matemàtics, escollint la opció correcte d’entre cinc. Els problemes podien valer 3, 4 o 5 punts i la puntuació màxima és de 120 punts. La valoració general és positiva, esprem tornar-hi l’any que ve i estem ansiosos per conèixer els resultats!

D’altra banda, 43 alumnes de primer fins a tercer d’ESO van realitzar les proves al centre.