Projecte Mapa de ball

Aquest mes de febrertots/es els/les alumnes de 2n d’ESO han iniciat les seves primeres passes dins del món de la dansa contemporània i el llenguatge del moviment en les classes d’educació física.  Els alumnes estan formant part del projecte ‘MAPADEBALL’Un projecte que es duu a terme a les aules de diferents instituts d’arreu de Catalunya i que és organitzat des de la Xarxa Transversal el Mercat de les Flors, coordinat en la nostra comarca per l’entitat AGITART.  La iniciativa busca introduir a les aules la pràctica artística com una experiència positiva i enriquidora tant en l’àmbit personal com en el col·lectiu. Durant 12 sessions els/les nostres alumnes participaran activament en un procés de creació coreogràfica i que conclourà amb un espectacle final, que té com a títol ‘VIBRAR EL TIEMPO’.