La castanyada.

Aquest any, els alumnes de 4t d’ESO amb la col·laboració de l’AMPA, han organitzat la castanyada al nostre institut.

La cuita de castanyes i les diferents activitats i concursos es duran a terme el dimecres 30 d’octubre, a l’hora del pati.   Esperem que la celebració sigui un èxit!  I us recordem que tots els diners que es facin venent castanyes seran pel viatge de final d’etapa dels alumnes de 4t d’ESO.

La castanyada és la festa de la tardor.  Commemora l’estació en què la natura sembla que quedi sense vida: les fulles de molts arbres cauen, les llavors s’enterren, els animals es preparen per a l’hivern i moltes aus emigren.  Per això, la festa de la castanyada, Tot Sants (1 de novembre), Samhain  o Halloween (31 d’octubre) es dedica a recordar les persones mortes.