Fira de microprojectes PFI 2021-22

Aquest dijous 3 de febrer s’ha celebrat la fira dels Microprojectes, on diferents PFI-PTT han tingut l’oportunitat de compartir la feina feta en la creació del MicroprojecteLa fira s’ha celebrat de manera virtual i ha acollit més de 130 grups de tot Catalunya.

Gràcies a aquest experiència, tots i totes hem pogut conèixer i enriquir-nos del treball dels altres, aprenent de la millor manera, COMPARTINT.

En el
PTT l’Escala, el Mpicroprojecte ha consistit en la portada a terme de tres activitats: una elaboració de tions de Nadal pels aparadors dels negocis que han volgut participar amb nosaltres, una elaboració de postals de Nadal amb els alumnes de l’Escola l’Esculapi i l’última que no es va poder portar a terme, però que està pendent de fer, col·laborar amb el Casal d’avis del municipi per portar a terme un taller.

Una gran experiència que ens ha permès viure la creació del
Microprojecte.