Apadrinament lector amb l’escola L’Esculapi

Dimarts passat, dia 31 de gener, es va fer la primera sessió de l’apadrinament lector entre els alumnes del nivell 3 de 1r d’ESO i el grup de 2n de primària de l’escola L’Esculapi. L’activitat constarà de cinc sessions d’una hora de durada i culminarà el 23 de maig.
Els padrins de lectura van anar a trobar els seus fillols a l’aula. Un cop es van haver presentat, els padrins van llegir les cartes que havien escrit als seus fillols i tot seguit van llegir els contes que els nens havien triat prèviament. En acabat, padrins i fillols van anar a la biblioteca de l’escola, on van triar plegats un segon llibre que els padrins es van endur a l’institut per poder-lo treballar abans de la segona sessió, que s’escaurà el 21 de febrer.

Apadrinament lector 2017