Ajuts per a l’alumnat amb necessitat específica de suport educatiu

Ajuts per a l’alumnat amb necessitat  específica de suport educatiu per al curs acadèmic 2020-2021.

D’acord amb les bases de la convocatòria, la sol·licitud es tramita per via telemàtica.

Per a la tramitació de la sol·licitud, el/la sol·licitant ha d’accedir a la pàgina web: www.becaseducacion.gob.eson s’ha de donar d’alta com a usuari/ària per poder fer el tràmit telemàtic. Una vegada el/la sol·licitant ha omplert la sol·licitud l’ha d’imprimir en format “.pdf” per tal de signar tots els apartats. Després l’ha d’entregar al centre escolar, adjuntant la  documentació necessària, la qual heu de comprovar que estigui correcta.

En el cas de les ajudes per reeducació pedagògica, reeducació de llenguatge i/o ajudes per alumnes amb altes capacitats intel·lectuals, l’òrgan de selecció podrà requerir a l’interessat la presentació de justificants de pagament del servei rebut.

Enllaç a tots els tipus d’ajuts: https://www.becaseducacion.gob.es/becas-y-ayudas.html

DOCUMENTACIÓ QUE S’HA D’ADJUNTAR A LA SOL·LICITUD:

• DNI/NIE del sol·licitant.
  • DNI/NIE de tots els membres de la unitat familiar majors de 14 anys i que consten a la declaració de la renda de l’any 2019. El passaport no és un document vàlid.
  • Fotocòpia del carnet de família nombrosa expedit amb data anterior al 31 de desembre de 2019.
  • Fotocòpia del carnet de família monoparental expedit amb data anterior al 31 de desembre de 2019.
  • Fotocòpia del compte corrent de l’alumne/a, que obligatòriament n’ha de ser el titular o co-titular.
  • En cas que l’alumne/a no tingui DNI/NIE, el pare, mare o tutor legal ha d’autoritzar el centre escolar a percebre l’import de la beca i adjuntar la fotocòpia del compte corrent de l’escola o de l’institut on s’ha d’ingressar la beca.
  • En cas que l’alumne/a estigui tutelat per la Generalitat de Catalunya, cal adjuntar la fotocòpia de la Resolució de la Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència.
  • Si l’alumne/a disposa del certificat de discapacitat emès per l’òrgan competent (ICASS) que acrediti el grau de minusvalidesa i/o tipus de discapacitat, cal adjuntar-lo. Únicament els sol·licitants que hagin obtingut l’ajuda o subsidi en el curs passat 2019-2020, queden dispensats en el curs 2020-2021, de la presentació d’aquest certificat.

TERMINI DE PRESENTACIÓ:

– El termini de presentació de les sol·licituds en el centre escolar per part del/la sol·licitant, finalitza el 30 de setembre de 2020 (inclòs).