17ª edició de la Mostra de Muntanya i Aventura

El passat divendres 16 de novembre l’alumnat de 3r d’ESO es va desplaçar a Figueres per poder participar en la sessió d’instituts de la 17ª edició de la Mostra de Muntanya i Aventura. En aquesta edició, els alumnes van poder gaudir de la presència de la corredora i esquiadora de muntanya Mireia Miró, campiona del món anys enrere en les dues modalitats. L’esportista catalana va explicar la seva progressió des que anava a l’institut fins arribar a ser campiona del món i posteriorment deixar la competició per problemes de lesions i motivació, així com també va intentar transmetre els valors dels esports de muntanya i inspirar als nois i noies presents al Teatre el Jardí.

En sortir de la xerrada, vam aprofitar per realitzar una passejada fins al castell de Sant Ferran de Figueres, on vam poder contemplar un dels monuments més grans de Catalunya, realitzant la volta al perímetre exterior i gaudint també de les excel·lents vistes de les poblacions i paisatges de l’Alt Empordà.