Programació de drons

Com a activitat inclosa dins la matèria d’informàtica de 4t d’ESO, els alumnes han fet aquests dies un tastet de programació de drons. L’activitat consistia en aplicar alguns dels coneixements de programació que han après aquest trimestre per controlar el moviment d’un dron.

Per exemple, han fet un programa per fer que el dron s’elevi, faci un moviment d’un quadrat a l’aire i torni a aterrar. De la mateixa manera, han pogut programar d’altres moviments, com cercles o espirals. Aquest mètode de programació és semblant als que s’utilitzen per fer exhibicions on centenars de drons fan moviments sincronitzats. D’aquesta manera els coneixements adquirits davant de l’ordinador es traslladen al món físic.