Voleu participar al XXIV Concurs El Gust per la Lectura? Animeu-vos!

S’ha obert el termini d’inscripció a la 24a edició del concurs escolar El Gust per la Lectura, que organitza el Departament d’Ensenyament.  Es tracta d’un programa educatiu adreçat a l’alumnat dels nivells educatius no universitaris de Catalunya que ofereix propostes de lectura i recursos didàctics adaptats a cada nivell educatiu amb l’objectiu de formar bons lectors. Ens podem inscriure abans del 21 de desembre de 2018 i el lliurament dels treballs s’ha de fer entre el 18 de març i el 10 de maig de 2019.

El concurs ofereix als centres la possibilitat d’aprofitar aquestes propostes i recursos amb una motivació addicional per a la tasca docent i l’aprenentatge. Més de 200 centres i uns 7000 alumnes per curs hi han participat en les darreres edicions.

Aquí trobareu les bases del concurs i per anar-vos animant a participar, podeu veure alguns vídeos dels treballs premiats el curs passat.

Títols inclosos en el XXIV concurs El Gust per la Lectura del curs 2018-2019.

Educació secundària
Educació secundària obligatòria (1r i 2n)

• Isaac Asimov. Robbie i altres contes. Aula literària, Vicens Vives.
  • Silvestre Vilaplana. Resurrecció. Espurna. Bromera
 imatges_secundaria.fw
 Educació secundària obligatòria (3r i 4t)

• Raquel Ricart. El ciutadà perfecte. Andana editorial
  • Aldous Huxley. Un món feliç. Grup 62
 Batxillerat

• Mercè Rodoreda. Mirall trencat.

Professorat i alumnat del centre, què espereu? Animeu-vos i participem!

La biblioteca escolar us dona suport.