Participeu a l’última prova del concurs JUGA-T’HO! coincidint amb la Vila del Llibre

El concurs cultural i literari de la biblioteca arriba a l’última prova. Tindrà lloc en directe aquest proper dissabte, 29 de febrer, a les 11:30 a la botiga KOMO TU. Us animem a acompanyar-nos i a participar!

Recordeu que podeu fer aquesta última prova encara que no s’hagi fet cap de les anteriors, perquè totes són independents i cadascuna té un premi. En aquest cas, hi haurà dos premis, un per a la persona finalista (dues entrades per un concert a l’Escala) i un altre per a la guanyadora (experiència al Windoor a Empúriabrava). Farem l’entrega de premis a les persones guanyadores de totes les proves el mateix dia al final de l’acte. No us ho perdeu!!!

Hem programat aquesta última prova dins les activitats de la Vila del Llibre de l’Escala, com l’any passat, però l’hem inclòs el dissabte perquè hi pugui assistir tothom que vulgui. L’activitat és oberta a tothom.

El divendres és el dia específic d’activitats per a les escoles i alguns alumnes del nostre institut participaran en dues activitats:

• Comentari de la novel·la KAMBIRÍ, amb l’alumnat del club de lectura de la biblioteca del nostre centre i l’autor de l’obra, Lluís Prats, a les 12:30h al “Komo tu”.
  • Taller d’enquadernació a “Maranges 3” a les 13.00h amb el mestre Carles Clanxet

Podeu consultar el programa complert amb totes les activitats aquí: