Hem llegit una novel·la de Dolors Garcia Cornellà durant el mes d’abril

La narració juvenil S’acosta un front fred que deixarà neu a cotes baixes, obra de la gironina Dolors Garcia Cornellà,  ens ha reunit a la biblioteca dijous 27 d’abril.

Els membres del Club de lectura, amb l’absència  dels alumnes de 4t d’ESO que eren de viatge a Cantàbria, hDolors-Garcia-i-Cornellaem comentat aquesta història que té lloc els dies 8 i 9 de març de 2010, coincidint amb la gran nevada sobre Catalunya que va deixar moltes persones aïllades o sense la possibilitat de tornar a casa seva.

Cinc adolescents, la monitora i el conductor d’un bus escolar, una noia jove que fa de cangur a un nen de pocs mesos i que no sap com alimentar, uns veïns amb un difunt a casa que no poden mobilitzar i una prostituta de carretera que ha quedat glaçada pel fred hi hauran de fer nit. Poc a poc s’aniran descobrint els secrets que amaga cadascú i els misteris familiars més ben guardats de can Savall. La intensitat de la nevada i les confessions entre els joves uniran les seves vides per sempre.

Aquesta novel·la ha rebut molts reconeixements, especialment el Premi Ramon Muntaner 2011 i Premi Crítica Serra d’Or de Literatura Juvenil 2012

Serena_300xTretze-dies-i-una-nit1 Sota_les_pedres300xMascort

Podeu conèixer més informació sobre l’autora i les seves obres a la seva pàgina personal.

diumenge-web      Albert-portada1