Fem difusió de la nostra BIBLIO(R)EVOLUCIÓ

Als passadissos i altres espais del centre es poden veure alguns cartells que us conviden a participar a la BIBLIO(R)EVOLUCIÓ. Com ja us hem comentat en articles anteriors, es tracta d’un projecte de cocreació d’altres usos de la nostra biblioteca escolar que estem realitzant amb l’ajuda de la Fundació Jaume Bofill.

De moment tenim un petit grup impulsor que ja ha començat a pensar algunes propostes de millora. Però ENS FALTES TU!

Siguis alumne, professor/a, família, personal no docent, educador del municipi, bibliotecària, llibreter/a….ET NECESSITEM. Què esperes per donar-nos les teves idees?

Si vols conèixer una mica més el projecte, et deixem l’enllaç del vídeo de la televisió local Canal10Empordà on s’explica: