Comentem la novel·la “En un lloc anomenat guerra”

Us presentem la novel·la que hem comentat a l’última trobada del Club de lectura de la biblioteca: “En un lloc anomenat guerra”, de Jordi Sierra i Fabra. La sessió es va fer el dijous 13 de desembre i va ser conduïda per la professora de català del centre Gemma Segura. Els alumnes que han assistit són de 1r, 2n i 3r d’ESO i s’han fet comentaris molt intererssants sobre la trama, els personatges i els temes tractats.

“Una guerra llunyana, un país desconegut, un jove periodista que debuta com a corresponsal i un xiquet disposat a fer-li d´intèrpret a l´infern. Més enllà de la guerra, de les necessitats de l´un i de l’altre, de la supervivència del jove i l´afany d´aventura del periodista, el cor i l´amistat s’imposaran a la bogeria”.

Aquí teniu una entrevista que va fer TV3 a l’autor per commemorar els seus primers 400 llibres:

A la xarxa podeu trobar molts comentaris i valoracions d’aquesta novel·la, que no deixa indiferent ningú que l’hagi llegida. Us hem seleccionat un recull que ha fet un grup d’alumnes de 4t d’ESO, que podeu llegir aquí.

Recordeu que a la biblioteca de l’institut disposem de moltes obres d’aquest mateix autor i que podeu venir a demanar-les en préstec a les hores d’esbarjo. Us recomanem unes quantes:

A la recerca de les veus perdudes

Concert en Sol Major

Donde esté mi corazón

El asesinato de la profesora de lengua

Fora de joc

Frontera

La venjança del professor de matemàtiques

L’or dels déus

Sin tiempo para soñar

Trucant a les portes del cel

Si cliqueu als títols esmentats podeu accedir a la fitxa del nostre catàleg i podreu llegir una petita explicació de cada llibre.

Què espereu? ANIMEU-VOS A LLEGIR ALGUNA NOVEL·LA DE JORDI SIERRA I FABRA!