Com reforcem la biblioteca escolar en temps de COVID

El programa biblioteca escolar “puntedu” acaba de publicar el document 10 consells per reforçar la biblioteca escolar en temps de COVID, amb la intenció d’aportar orientacions i compartir respostes a molts dubtes que es van plantejant en el dia a dia de les biblioteques escolars i dels centres educatius que les impulsen.

En aquesta presentació podeu veure l’explicació d’aquests consells i, entre els exemples que s’hi exposen, apareixen dos que són de la nostra biblioteca, el Club de lectura virtual i la infografia del protocol d’ús de l’espai de la biblioteca escolar. Estem molt contents perquè això ens distingeix com a exemple de bona pràctica i ens dóna ànims per seguir impulsant la lectura i la biblioteca malgrat totes les dificultats actuals.

Aporteu les vostres propostes per millorar. Fem la biblioteca entre totes!