Novetats al blog d’escriptura del nostre centre

Aquesta setmana hem actualitzat el blog d’escriptura del nostre centre amb noves entrades: http://escriureperllegir.blogspot.com/

El blog digital Escriure per llegir (i parlar per escoltar) vol ser un aparador de textos (escrits i orals) dels alumnes de l’INS El Pedró, ben classificats per cursos, assignatures i etiquetes. L’objectiu últim del blog és que aquests textos puguin servir de model a l’aula. Abans, però, esperem que els hàgiu pogut gaudir per la senzilla raó que estan ben fets.

Hi trobareu textos escrits des del curs 2016-17 fins ara organitzats en diferents apartats: un per a cada curs (de 1r d’ESO a 2n de Batxillerat, més l’Aula d’acollida), un per als treballs dels professors, un altre per a les col·laboracions externes i aquests dies hem afegit la secció “Recomanacions de lectura“, on de moment podeu trobar els escrits de l’alumnat de 1r d’ESO sobre la relació entre un llibre llegit i un objecte.

Us animem a llegir-los i a participar amb els vostres textos escrits. Si voleu que els vostres textos puguin aparèixer en aquest blog, poseu-vos en contacte amb els vostres professors de llengua o amb la coordinadora de la biblioteca.

I QUE EL LLEGIR NO ENS FACI PERDRE L’ESCRIURE!