Seguim primers a la tercera fase del concurs de Ciutats Lectores. Ajudeu-nos a guanyar!

Acabada la tercera fase del concurs de Ciutats lectores, hem aconseguit la primera posició. Ara només ens falta ser molt ràpids per solucionar l’enigma “express” que queda i així poder guanyar el concurs. Aquests dies estem molt pendents del blog on apareixerà l’últim enigma per mirar de solucionar-lo els primers.

Si ens voleu ajudar, podeu consultar aquest enllaç i escriure’n a biblioteca@elpedro.cat amb la vostra proposta. http://ciutatslectores1819.blogspot.com/

També us anunciem que el dijous 9 de maig els alumnes del Club de lectura anirem a Tiana (Maresme) a la trobada presencial, on l’escriptora Margarida Aritzeta ens farà una conferència i participarem en unes activitats de lectura amb l’alumnat dels altres centres participants en el concurs abans de l’entrega de premis.

Us deixem la classificació actual del concurs:

Aquest era el penúltim enigma que ens ha donat la primera posició, però no ens podem adormir, perquè per mantenir-la hem de resoldre l’últim, que sortirà aquests propers dies, en qualsevol moment!

Gràcies per intentar ajudar-nos!!!