DELICIOUS!

Amb motiu del tema de l’alimentació i la cuina, els alumnes de 2n d’ESO han elaborat per a l’assignatura d’anglès una sèrie de vídeos amb receptes que no tenen res a envejar als millors programes de televisió. En concret, aquesta és l’aposta dels alumnes Adrià Lavado i Mounir Koudad de 2n d’ESO A per un postre tan internacional com les creps. Es tracta d’un vídeo on abunda el ritme i el bon humor.

Els alumnes Adrià Ribas, Iag Mas i Guillem Pieltain de 2n d’ESO A es converteixen momentàniament en chefs professionals per compartir amb nosaltres un menú ideal i senzill per gaudir amb la família i els amics. En el vídeo es donen situacions divertides i anecdòtiques com la desaparició d’un ou que marxa tot sol. A veure si el trobes!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *