Visita d’alumnes de quart d’ESO al Saló dels Oficis

Aquest matí 30 alumnes de l’institut El Pedró han visitat el I Saló dels Oficis a Figueres, ubicat al castell de Sant Ferran, que es durà a terme durant tres dies.

Unes 50 empreses i 14 instituts hi participen mostrant la seva oferta laboral i formativa amb relació als oficis, tot responent qüestions i resolent dubtes als visitants .

L’espai s’ha dividit en diferents ambients per tal de complir amb les mesures sanitàries establertes pel Procicat. A cada espai hi ha els stands de les empreses de la zona, que aniran rotant durant els tres dies per la impossibilitat de poder oferir-ho tot alhora.

Els mitjans de comunicació se n’han fet ressó i fins i tot han entrevistat a una de les alumnes del centre.

.